سایت صنعتی
نوشته شده توسط : cyrus
 

 

در شرکت های تولیدی، صنعتی و کارخانجات نیز مانند سایر مشاغل نیاز به طراحی سایت احساس می شود. با طراحی سایت صنعتی مناسب می توانید به افزایش کسب و کار خود کمک نمایید. طراحی ساده برای یک سایت صنعتی می تواند بسیار کاربردی تر باشد. در طراحی سایت صنعتی می توان به نمایش محصولات و خدمات و همچنین طریقه تماس با شرکت دست یافت . اگر سایت صنعتی به زبان های مختلف طراحی شده باشد، می تواند ارتباط با مشتریان خارج از ایران و معرفی محصولات را فراهم نماید. توسط یک سایت صنعتی صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی می توانند خود را معرفی کنند و به اعتبار خود بیافزایند .

توجه داشته باشید که در یک سایت صنعتی، امکانات در قالبی مطابق با نوع کار آن چیده شوند. امکاناتی مانند معرفی پروژه ها و محصولات تولیدی ، اطلاعات تماس ، مشتریان، همکاران و ... باید در گرافیکی منطبق با آن کار چیده شده و رنگ آمیزی قالب به درستی و توسط گرافیست های آگاه به این موضوع طراحی گردد. طراحی وب سایت برای شرکت های صنعتی یکی از انواع طراحی های خاص و حساس می باشد که اگر به درستی و با آگاهی نسبت به نوع مخاطبان طراحی شود، می تواند سایتی موفق برای صاحبان آن گردد  و مشتریان را از طریق وب سایت شرکت، جذب نماید.

شرکت میهن وب گستر با تجربه فراوان و آگاهی کامل از نوع طراحی وب سایت برای شرکت های صنعتی و حضور طراحان و گرافیست های مجرب می تواند چنین سایت حرفه ای را برای شما به ارمغان آورد.

 طراحی وب سایت صنعتی متخصصین میهن وب گستر

صاحبان کارخانجات و یا واحدهای تولیدی-صنعتی می توانند با داشتن یک وب سایت حرفه ای آن هم به زبان های مختلف، بسیاری از خدمات خود را مانند نمایش پروژه ها و نمونه کارها ، فروش آنلاین محصولات و... معرفی نمایند و کسب و کار خود را از طریق رتبه های بالای سایتشان در گوگل ارتقا دهند.

دیده شدن وب سایت توسط مشتریان هدفمند از طریق بازاریابی اینترنتی و رتبه ی بالا در نتایج گوگل، نکته مهمی است که بعد از اجرای کار و طراحی کامل وب سایت برای شرکت های صنعتی، باید در نظر گرفته شود. اگر یک وب سایت توسط مشتریان به شکل هدفمند پیدا و دیده نشود، هر چقدر هم که از نظر امکانات و گرافیک، خوب طراحی شده باشد، سودی ندارد. 

برای شرکت های صنعتی و تولیدکنندگان بخش صنعت، وب سایتی مفید می باشد که ابتدا از نظر امکانات و طرح گرافیکی کامل و اختصاصی باشد و سپس توسط موتور جستجوگر گوگل رتبه بالایی به دست آورد تا به وسیله مشتریان در کلمات کلیدی هدف دیده شود.

طراحی سایت صنعتی و طراحی سایت برای شرکت های وابسته به صنعت توسط شرکت میهن وب گستر به گونه ای است که صاحبان این گونه سایت ها از بابت آنالیز امکانات، طرح گرافیکی و دیده شدن سایت توسط کاربران، خیالی آسوده خواهند داشت. شرکت میهن وب گستر با دانش و تجربه فراوان در این زمینه در خدمت صاحبان صنعت و شرکت های وابسته به امور صنعتی می باشد.

ویژگی های سایت های صنعتی

معرفی مشاغل صنعتی از طرف صاحبان آن مشاغل از  ویژگی اصلی وب سایت های صنعتی می باشد زیرا مشاغل صنعتی می توانند با طراحی سایت برای زمینه کاری خود، به معرفی خود در اینترنت بپردازند.

علاوه بر معرفی خود، قادرند که خدمات ارائه شده خود را برای مخاطبان به نمایش بگذارند. از مزیت های مهم داشتن یک وب سایت صنعتی می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

  • معرفی محصولات
  • معرفی خدمات
  • استخدام اینترنتی
  • مقالات در زمینه صنعت
  • معرفی پروژه ها
  • معرفی ابتکار ها

یک شرکت صنعتی با استفاده از این مزیت ها که از طریق طراحی سایت برای مجموعه خود فراهم می نماید، می تواند برای کسب و کار خود و مجموعه صنعتی خود گام بلندی در عرصه پیشرفت برداشته و خود را به عنوان یک شرکت معتبر صنعتی معرفی نماید.

هدف از داشتن سایت صنعتی چیست؟

مشاغل صنعتی اغلب با هدف معرفی خود و محصولات اقدام به طراحی سایت صنعتی می نمایند. داشتن بازار اینترنتی و افزایش فروش از دیگر اهداف طراحی سایت برای مشاغل صنعتی می باشد.

طراحی سایت برای شرکت های صنعتی با هدف ارائه توضیحات درباره محصولات و نحوه کارایی آنها برای مشتریانی که فرصت مراجعه به کارخانه آنها را ندارند، صورت می پذیرد.

مجموعه های صنعتی از طریق وب سایت خود، قادر می باشند که به طور کامل و کافی محصولات و ابتکارات صنعتی خود را در معرض نمایش کاربران اینترنتی قرار دهند. با استفاده از وب سایت ها می توانند محصولات خود را به فروش برسانند و از این راه کسب درآمد نمایند.

ولی اگر قصد رسیدن به بازاریابی اینترنتی مفید را داشته باشند و یا اگر مایل باشند که به جز مخاطبان هدفمندی که از نام شرکت و زمینه کاری شما آگاهی دارند، مخاطبانی که در زمینه صنعت در اینترنت به جست و جو می پردازند را به کسب و کار خود و صنعت خود جذب نمایند، یک راه پیش رو دارند و آن هم استفاده از روش های حرفه ای طراحی سایت و اصول بهینه سازی سایت می باشد، که وب سایت آنها از طریق موتور های جست و جو به کاربران معرفی گردد.

طراحی سایتی بهینه که بتواند کمک بزرگی به جذب مشتریان بیشتر بنماید، یک راه ساده و بدون هزینه برای تبلیغات موثر و هدفمند برای مشاغل صنعتی می باشد.

شرکت طراحی سایت میهن وب گستر با آگاهی کامل نسبت به علم روز دنیا در زمینه طراحی سایت و بهینه سازی سایت و کسب نتایج درخشان در اینترنت در زمینه کلمات کلیدی مشاغل مختلف، که می توانید این نتایج را در بخش انتهایی این صفحه و بخش بهینه سازی وب سایت مشاهده نمایید، میتواند بهترین سایت صنعتی و مفید را برای شما طراحی نماید

دلایل موفقیت سایت های سایت صنعتی

شاید بتوانیم با استفاده از CMS های آماده و برنامه های طراحی سایت آماده مثل جوملا، یک وب سایت را به راحتی برای شغل خود راه اندازی نماییم.

استفاده از اصول حرفه ای طراحی سایت و رعایت موارد بهینه سازی سایت توسط شرکت های معتبر طراحی سایت یا طراحان حرفه ای سایت، از دلایل موفقیت وب سایت های صنعتی معتبر می باشد.

موفقیتی که به دلیل بودن نام این وب سایت های صنعتی در صفحه اول لیست جست و جو گر گوگل اتفاق افتاده است.

شرکت طراحی سایت میهن وب گستر با استفاده از دانش روز و آگاهی از اصول حرفه ای طراحی سایت و زبان های پیشرفته طراحی وب، اقدام به طراحی سایت های پیشرفته می نماید که شما می توانید این نتایج درخشان را در انتهای این صفحه و یا بخش بهینه سازی سایت مشاهده نمایید؛ مطمئن باشید این نتایج اتفاقی نبوده و ثمره کار طراحان حرفه ای و با تجربه و گرافیست کاران با سلیقه و آشنا به علم روز و سئو کاران حرفه ای بوده است.

 هزینه های طراحی سایت صنعتی: 

هزینه طراحی سایت صنعتی و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه طراحی سایت صنعتی شرکت میهن وب گستر، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد.

برای اطلاع از هزینه و قیمت طراحی با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار نمایید :

خط اختصاصی تهران: 77476631-021  

آدرس ایمیل:   info@mihandesigner.ir





:: برچسب‌ها: سایت صنعتی,صنعتی,طراحی وب سایت صنعتی,طراحی سایت,طراحی سایت صنعتی,سئو,بهینه سازی ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: